11 Comments

  1. Avatar hafizmd
    April 21, 2014 @ 3:06 pm

    TMJ mungkin tarik diri.

    So, aku rasa tuanku sultan akan beri laluan kpd anakandanya utk terajui FAM utk penggal baru ni.

    apapun…harap yg terbaik utk bola sepak Malaysia utk keluar menjadi jaguh asia tenggara semata-mata.

    Reply

    • Avatar azwan
      April 28, 2014 @ 10:02 am

      SAS kata best man win

      Reply

  2. Avatar onlajer
    April 21, 2014 @ 9:51 pm

    Berharap TMJ akan bertanding jawatan presiden, tengok gayanya beliau semacam ada visi untuk pembangunan sukan bola sepak ini

    Reply

    • Avatar azwan
      April 28, 2014 @ 10:04 am

      dia ada visi. tapi pengalaman dia belum cukup banyak

      Reply

  3. Avatar Hazman Fadzil
    April 22, 2014 @ 10:29 am

    Kalau yang jadi presiden ada JIWA dan HATI nak majukan bola macam TMJ tu okey laaa

    Reply

    • Avatar azwan
      April 28, 2014 @ 10:04 am

      betul tu. kena ada hati dan jiwa bola sepak

      Reply

  4. Avatar Wan Gerrard
    April 22, 2014 @ 3:26 pm

    tiga calon ni je ke, rasanya tak ke mana bola sepak kita nanti

    Reply

    • Avatar azwan
      April 28, 2014 @ 10:05 am

      siapakah yang lebih layak daripada mereka?

      Reply

  5. Avatar akubiomed
    April 22, 2014 @ 10:41 pm

    Bagilah yang sedang-sedang. 🙂

    Reply

  6. Avatar Zulfikri
    June 2, 2016 @ 11:11 am

    Presiden bola sepak tau nak bg motivasi sukan bola sepak sahaja. Bila ditanya pihak media tak diberi pendedahan perancangan pengurusan bola sepak yg sebenar. Tutup malu kekalahan motivasi saje x cukup. Skuad bola sepak tetap berkeyakinan tinggi walau dah kalah.

    Reply

Tinggalkan Komen Anda

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.