10 Comments

  1. hafizmd
    April 1, 2014 @ 11:15 am

    Apakah ada kejutan khasnya kpd pegawai tertinggi PBNJ?

    ada sesuatu yg aku terfikir…tp tunggu dulu keputusan meeting mesyuarat ni…hohoho

    Reply

    • azwan
      April 1, 2014 @ 11:53 am

      rasa berdebar jugak nak tahu keputusan ini. buruk atau baik, suka atau tidak, kena terima

      Reply

  2. eyriqazz
    April 3, 2014 @ 11:56 am

    Hehehe, dah ble agak camne kesudahannya…

    Reply

    • azwan
      April 3, 2014 @ 12:36 pm

      masih tak ada kesudahan

      Reply

  3. zik
    April 6, 2014 @ 5:58 pm

    rasanya tahu apa dia punya kesimpulannya ….

    Reply

    • azwan
      April 9, 2014 @ 9:16 pm

      apa agaknya bro. boleh share sikit?

      Reply

  4. Cikgu Bola
    April 7, 2014 @ 10:19 pm

    huh, pening boh, org yang nak bagi report pun fikir 2 kali
    silap hari bulan org yang kasi report yg kene hahaha

    Reply

    • azwan
      April 9, 2014 @ 9:15 pm

      kes ini memang unik. kita nak tahu pengakhiranya

      Reply

  5. titan
    April 10, 2014 @ 1:56 am

    tak setel lagi ke benda nih??

    Reply

    • azwan
      April 14, 2014 @ 11:51 pm

      tak lagi. kes berprofil tinggi kan

      Reply

Tinggalkan Komen Anda