11 Comments

  1. Avatar Denaihati
    August 2, 2013 @ 4:26 pm

    harap jauh lebih baik prestasi bolasepak kita lepas ni…

    Reply

    • Avatar azwan
      August 6, 2013 @ 8:44 am

      itu yang kita harapkan. ranking itu tetap penting

      Reply

  2. Avatar Hazmin Hamudin
    August 2, 2013 @ 5:57 pm

    Ramai dah jemu dengan berbagai alasan dia ni.

    Reply

    • Avatar azwan
      August 6, 2013 @ 8:45 am

      tapi FAM masih sayang. so nak buat camna..

      Reply

  3. Avatar hafizmd
    August 2, 2013 @ 11:13 pm

    Nak tak nak, kita bagilah peluang terakhir utk coach Raja sampai Disember ni.

    Lepas tu, aku rasa dia sendiri akan turun kalau dia rasa dia patut turun. Dia seorang yg profesioanal.

    Paling penting, SU Agung FAM baru nampak macam lagi bagus. No more games vs club!

    Reply

    • Avatar azwan
      August 6, 2013 @ 8:46 am

      ramai yang harapkan datuk hamidin dapat melakukan perubahan dalam FAM

      Reply

  4. Avatar Zuan
    August 3, 2013 @ 7:16 pm

    apapun harap naik rank malaysia 🙂

    Reply

    • Avatar azwan
      August 6, 2013 @ 8:47 am

      ranking memang penting.
      cuma FAM dan rajagobal je rasa tak penting itu semua..

      Reply

      • Avatar Zuan
        August 6, 2013 @ 2:24 pm

        hmm apa yang penting sebenarnya pada dia? experiment? sampai bila dia nak buat experiment tu

        Reply

  5. Avatar daddydee
    August 5, 2013 @ 10:33 am

    Rasa dah bosan nak sokong Harimau sekarang ni….Taktikal tak berubah dan alasan sama setiap kali kalah..

    Reply

    • Avatar azwan
      August 6, 2013 @ 8:47 am

      sokongan kena teruskan. jangan bersorak ketika menang je

      Reply

Tinggalkan Komen Anda

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.