17 Comments

  1. Wan Gerrard
    December 12, 2013 @ 12:29 pm

    tahniah, sama-sama tercalon..aku pun terkejut haha

    Reply

    • azwan
      December 13, 2013 @ 12:13 pm

      ok. jumpa esok bro.

      Reply

  2. titan
    December 12, 2013 @ 12:35 pm

    semoga menang. hoho..

    Reply

    • azwan
      December 13, 2013 @ 12:14 pm

      terima kasih cikgu. tapi hang undi sokernet.heheh..

      Reply

  3. hafizmd
    December 12, 2013 @ 12:41 pm

    tahniah bro! moga2 menang walaupun saingan sengit tu

    Reply

    • azwan
      December 13, 2013 @ 12:15 pm

      terima kasih. insyaallah kalau ada rezeki

      Reply

  4. hafizmd
    December 12, 2013 @ 12:42 pm

    hehe…eh, ko pergikan?

    kalau tiba2 depa terpanggil hafizmohd.com menang, hang naiklah ek…jadi wakil aku….hehehehe =)

    Reply

    • azwan
      December 13, 2013 @ 12:16 pm

      hahah…lantiklah orang lain jadi wakil ko bro.

      Reply

  5. KiD
    December 13, 2013 @ 6:17 pm

    mantap lah!!! all the best!!

    Reply

    • azwan
      December 15, 2013 @ 1:00 am

      terima kasih kid

      Reply

  6. norliana sulaiman
    December 14, 2013 @ 2:27 pm

    taniah tercalon

    Reply

    • azwan
      December 15, 2013 @ 1:00 am

      terima kasih liana

      Reply

  7. Mohd Shubhi
    December 14, 2013 @ 11:11 pm

    Baru terjumpa blog semua bola nih…! kalau tak komen di blog tadi tentu tak tahu. Bolehlah sering ke sini untuk ikuti perkembangan bolasepak. Tahniah kerna tercalaon, sekarang tentu dah tahu keputusannya kan….?

    Reply

    • azwan
      December 15, 2013 @ 1:03 am

      terima kasih bro. jemputlah singgah and tinggalkan komen kat sini selalu. sini kita bercakap pasal bola je 🙂
      dah ada keputusan, yang menang adalah sokernet.com

      Reply

  8. Afiffuddin
    December 16, 2013 @ 12:53 am

    Saya selalu buka Sokernet utk usha info bola. Ada lagi ye. Bagus2, Majulah blogger sukan untuk Negara.

    Reply

    • azwan
      December 16, 2013 @ 11:01 pm

      lepas ni rajin-rajinkanlah diri singgah ke blog ni selain blog sokernet.com

      Reply

Tinggalkan Komen Anda