16 Comments

  1. sohoque
    July 17, 2014 @ 12:43 pm

    frsut gak ngan performance ozil masa world cup bebaru ni

    Reply

    • azwan
      July 18, 2014 @ 9:03 am

      Ozil bukan tenggelam, tapi dia kerja as a teamwork. itu hebatnya jerman

      Reply

  2. akubiomed
    July 17, 2014 @ 12:56 pm

    Budi baik dibalas baik.

    Reply

    • azwan
      July 18, 2014 @ 9:03 am

      jika betul dia ada buat, insyallah akan ada balasan dari-Nya

      Reply

  3. Blogger Babyface
    July 17, 2014 @ 4:39 pm

    dia ada derma kot. tapi senyap-senyap sebagai bekal di akhirat. ikhlas kerana Allah Taala

    Reply

    • azwan
      July 18, 2014 @ 9:04 am

      mungkin lah. malas nak expose kan cerita macam tu

      Reply

  4. Bahrain
    July 17, 2014 @ 4:59 pm

    Senyap-senyap sudah. Dia derma tak derma ke tu hak dia. Yang kita macam mana pula?. 🙂

    Reply

    • azwan
      July 18, 2014 @ 9:05 am

      orang kita pun ramai yang hulurkan bantuan, tapi semuanya senyap-senyap jugak. buat baik kan, takkan nak kecoh-kecoh

      Reply

  5. puteraduyong
    July 18, 2014 @ 9:42 am

    harap-harap dia betul2 derma …

    Reply

    • azwan
      July 21, 2014 @ 11:16 am

      harapnya begitulah. buat baik insyaallah di balas baik

      Reply

  6. halif
    July 18, 2014 @ 4:11 pm

    Hopefully, dia akan sumbangkan juga. InsyaAllah. Kesian tgk budak yang pakai jersi dia cedera atau mati kena serangan zionis

    Reply

    • azwan
      July 21, 2014 @ 11:18 am

      betul tu.harap dia akan sumbangkan juga untuk kanak-kanak Gaza

      Reply

  7. titan
    July 18, 2014 @ 11:24 pm

    tahniah german sebab jadi juara. hoho

    Reply

  8. Mazni Azmi
    July 24, 2014 @ 5:56 pm

    Ada kemungkinan dia sumbang senyap senyap kan.

    Sedekah macam ni yang terbaik. Boleh elakkan dari riak 🙂

    Reply

  9. setya
    November 4, 2014 @ 3:17 pm

    Saya baru mampu menyumbang doa saja

    Reply

Tinggalkan Komen Anda