10 Comments

  1. Hafizul
    May 1, 2014 @ 2:19 am

    Mungkin tersangat berbaloi bagi dirinya..bagi diri kita, mungkin diluar kotak kawalan dah ni..hehe

    Reply

    • azwan
      May 5, 2014 @ 9:22 am

      betul tu. diluar adat dan cara kita

      Reply

  2. Ammar
    May 1, 2014 @ 12:20 pm

    Nak tukar nama jugaklah pasni. Chelsea Ammar Yasir. hahaha

    Reply

    • azwan
      May 5, 2014 @ 9:21 am

      Huh..fanatik Chelsea. Kalau tukar nama tu, satu malaysia boleh kenal ๐Ÿ™‚

      Reply

  3. Ismail N
    May 1, 2014 @ 12:31 pm

    Adehh. Kawe pun fanatik Man Utd gak. Tapi identiti diri kena kekalkan lah. Nama baik2 bapak dah beri. Appreciate lah kan? Apa-apa pun itu hak dia. Kalau dia happy, nak buat cam no. ๐Ÿ˜€

    Reply

    • azwan
      May 5, 2014 @ 9:20 am

      dia happy sangat lah tu dapat tukar. tapi itu bukan cara kita kan.
      Nama kita, mak bapak pening nak berikan masa lahir, kena lah hargai

      Reply

  4. KiD
    May 1, 2014 @ 4:29 pm

    fanatik betoi ni… hehehehee

    Reply

    • azwan
      May 5, 2014 @ 9:19 am

      hang tak nak tukar nama ke. Kid Bos Gaurus ๐Ÿ™‚

      Reply

  5. encikarman
    May 5, 2014 @ 7:55 am

    perghhh.. ini baru le penyokong tegar.

    Reply

    • azwan
      May 5, 2014 @ 9:14 am

      memang betul-betul tegar sampai mati ๐Ÿ™‚

      Reply

Tinggalkan Komen Anda