10 Comments

  1. akubiomed
    July 8, 2014 @ 12:19 pm

    Berapalah Brazil dapat keuntungan selaku penganjur dan tuan rumah Piala Dunia ini?

    Reply

    • azwan
      July 9, 2014 @ 10:10 am

      menarik jugak tu nak tahu, berapa pulangan jadi tuan rumah ni.

      Reply

  2. Denaihati
    July 8, 2014 @ 3:46 pm

    kalau kalah peringkat kumpulan pun RM25J dalam tangan…sangat besar hadiahnyal…

    Reply

    • azwan
      July 9, 2014 @ 10:12 am

      memang besar. tapi pelaburan untuk membina pasukan yang kuat juga perlukan pelaburan besar.
      kalau kita nak Harimau Malaya di Piala Dunia, pelaburan besar perlu dibuat

      Reply

  3. titan
    July 8, 2014 @ 5:32 pm

    fuhh..

    brazil kaya sekelip mata nih. haha

    Reply

    • azwan
      July 9, 2014 @ 10:13 am

      tapi rasanya ekonomi dia orang pun tak berapa baik. mungkin hasil penganjuran piala dunia ini akan digunakan untuk bayar hutang-hutang negara

      Reply

  4. mizal
    July 12, 2014 @ 4:36 pm

    berapalah hadia tempat ketiga

    Reply

    • azwan
      July 14, 2014 @ 11:57 am

      tempat ke-3 dapat USD20j

      Reply

  5. Lim
    August 21, 2016 @ 8:32 pm

    Kaya….!!!

    Reply

  6. Lim
    August 21, 2016 @ 8:35 pm

    Harimau malaya harap kan gaji je.. Kalau soal kemajuan boleh sepak nak ke piala dunia memang tak de sangat..

    Reply

Tinggalkan Komen Anda