9 Comments

  1. Avatar Sembang Sukan
    September 19, 2014 @ 8:39 pm

    Pendapat aku agak berbeza dlm isu ni…nanti kita sembang kat Sembang Sukan Dot Com

    Reply

    • Avatar azwan
      October 1, 2014 @ 4:00 pm

      aku sentiasa menantikan tulisan dari orang lama ni

      Reply

  2. Avatar titan
    September 20, 2014 @ 12:52 am

    susah nak cakap.

    senang cakap..pemain kita kena lebih berani, lebih kreatif dan ada skill tambahan.

    Tak leh dah harap main cara lama.

    Memanjang defense dan counter attack.

    Sakit jiwa tengok game macam tu sepanjang masa.

    Reply

    • Avatar azwan
      October 1, 2014 @ 4:01 pm

      aku rasa teknik dah ada. tapi memang perlu lebih kreatif

      Reply

  3. Avatar Thalib
    September 22, 2014 @ 2:45 pm

    Jepun pun ada mengambil awang import utk liga mereka tetapi mereka berjaya menjadi satu kuasa besar bolasepak Asia.
    Semacam ada yg tak kena yg memerlukan semua pihak berlapang dada dan mencari jalan penyelasaian.

    Reply

    • Avatar azwan
      October 1, 2014 @ 4:03 pm

      banyak kali dah berlapang dada. banyak kali dah rundingan meja bulat mencari idea. tapi masih sama je

      Reply

  4. Avatar InfoSukan
    September 30, 2014 @ 5:01 pm

    seharusnya , mesin gol dalam liga tempatan mestilah pemain Malaysia

    Reply

    • Avatar azwan
      October 1, 2014 @ 4:06 pm

      ramai jurulatih yang tak yakin dengan kemapuan anak tempatan atau anak tempatan yang tak mampu bersaing dengan penyerang import?

      Reply

  5. Avatar setya
    November 4, 2014 @ 2:48 pm

    Diperlukan kerjasama yang lebih baik lagi atas semua tim.

    Reply

Tinggalkan Komen Anda

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.